Wednesday, April 8, 2009

pengintip

well, tempat WAJIB yg ktorg g kat mid is MPH Bookstore. duk dlm tu lama2 wat mcm bpk ktorg pnye kdai. pak guard tu pn mesti da bosan tgk asyik2 muka ktorg je kua msok mph.

nk dijadikan cte. ktorg diintip. aaaaa ! dia besa. tp prt dia mlebihi paras kaki ( buncit ), bekemeja belang2, slack itam, kasut bejenama polo. kalau korg jmpe mamat yg ad ciri2 mcmni bek lari pecut. lari laju2 sepantas kilat. demi keselamatan masyarakat !

...........

aku tgh usha2 buku ben 10 ( aku muda lg la ). sje je belek2. then, dia duk dkat2 ngan aku bjet bc buku yg dia pgang tp mata tgk ben10. dlm ati aku ' cett, jles la tu aku tgk ben10 '. mula2 cool ah. mb dia pelik kot tgk aku usha ben10. so wt bdo je ah.

pastu ktorg hijrah g tempat komik. kat situ dia pn ad gak. ok ok think positive. kebetulan je tu. dia sje je tu jln2 nk excse. next, ktorg da start besila kat buku2 chicken soup. sembg2 gelak2. skli tu aku nmpk lg mamat tu. hisshh... nie xle jd nie.

alya: lai, kau pasan x yg org buncit nie asyik ikt kita je
lyla: ishh, mn ad. kau pasan la wey !
both: HAHAHAHA

15minit kemudian

alya: wey, dia ad lg laa
lyla: a ah la. ntah2 dia nie pengarah filem kot. nk amik kt belakon
alya: ok gak. 1scene aku nk 20,000. gila la !
lyla: ....
alya: ...

merepek gelak merepek gelak... da lama tu dia still lg ad kat situ. kiri kanan jln usha ktorg. sumpa cuak ! da xtahan da. ktorg lari g depan. pusing2 skli. haaaa !! dia ad !!! gila btol. mn ntah dia nmpk ktorg lari g dpan aku pn xtau. aku lyla pe lg cabut ahh. kng mau dia culik ktorng bw g siam. mati !

*kacau je ktorg tgh date



No comments: