Saturday, April 18, 2009

matrix

TAHNIAH anda terpilih untuk menyertai pengajian ke Kolej Matrikulasi PERAK
sekian, terima kasih



alahaii.. kat perak bkn dlm utan ke ? aiyoo.. tu la time isi men2 lg. kn da dpt kat utan :p
nk xnk nk xnk nk xnk nk xnk ? answer: NAK. (that was my dad answer) so aku mlas nk betekak lg. kang aku xg kang xdpt ipta mati aku dia salahkn aku. dia pn da abiskn bape kilo da saliva dia bebel kat aku psl matrik

Kelebihan

  1. 1tahun je. pastu da bole amik degree
  2. cepat, pantas, jimat
  3. dapat seribu bai.. (uuuuu...) tp 1sem la. so bhgi la ngan 6bulan

Kekurangan

  1. kne STUDY
  2. 24hrs kat tgn MESTI buku2 ilmiah
  3. yg palingpalingpaling xbest. xle gelak belebihan ( nt sume ilmu tekeluar )

2 comments:

Mira Edora said...

alya dpt aliran ape..
aku buntu weyh haha..
tak tau nak pg ke tak..
family aku pun kate pegi.

tieya A. said...

kat kmp mmg dlm utan pun
tp bes
ats bkt
sejuk jea
nk blaja pon tenang aman damai
haha
nak lepak pon g jea town
dkt sgt
skankang kera
(:
congrats yea