Tuesday, March 3, 2009

dia hebat

aaaaa ! go amirul go ! laju lg ! lari laju2 ! cpttt ! kau kuat pecut je wey.. huh ! jerit jerit jerit. tu je la keje yg paling berat aku wat arini. pnat panas matahari ats kepala. blk umah muka aku da merah. arghh ! cepat2 basuh muka nt mgelupas mcm ular salin kulit. pedih uh. da la aku nie mmg xreti jg muka. muka aku plak mkin truk skg. aku xtau uh nk wtpe da. mak aku da bisng suh pki mcm2 krim. adeh !

tp seteruk2 muka aku teruk lg muka adk aku. adk aku itam mcm kicap. siap ad pakej parut lg ( jln mata tutup sume mnda dia langa ) dia pndiam, ske duk sorg2. aku pn xphm. mmg bebeza abis ngan aku. haha. haishh tp dia OLAHRAGAWAN. xsia2 aku jerit mcm nk tecabut anak tekak. bangga siut !

achievement
Johan lompat jauh
Johan lontar peluru
Johan 4x 200m
Johan 4x 100m
Olahragawan Kategori L5
Olahragawan Keseluruhan








SKS7, aku tumpang glamor Seksyen 7 ;p

siut uh pacik nie. dia tembak dpan2 aku. pekak tau ! cett









No comments: