Tuesday, February 24, 2009

award lg

Rules and Regulation :
1. Copy '2009 Cute 3logger Award' untuk diletakkan di blog anda .
2. Link / ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda .
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih pemenang award seterusnya .
4. Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan nyatakan nama mereka di blog anda .





award from; aqilah romi
dia kreatif pndai melukis kagum uh, pendiam tp kalo da knal GELAK je, powe bi, ayu, anggun, n dia ske ex-boyfren dia pnye kwn merangkap kwn aku jgk HAHA ( jgn mrh )


it's me;

lesen P milik aku

aku xske onion
fobia ngan lif, kne ad og kat dlm lif tu tekan 'open' dlu bru aku msuk
aku ske bebel kat alya
tp aku xske dga og bebel kat aku
aku ske lelaki kacak
aku nk g jpun jpun jpun
berangan itu hobi aku, so jgn sbuk halang aku
aku impikan umah ats pkok

i believe i can fly


next winner; catt ili aien tanta
;)





No comments: