Friday, January 1, 2010

2010

hapy new year malaysia ! this year celebrate kat uitm penang. UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA ok. ;D

sempena tahun baru nie jugak ktorg menyambut kemerdekaan. bebas dr PM (pembantu mahasiswa). orentasi sungguh mmenatkan. penat gila babi wa cakap luu.. naseb sminggu je kalau sebulan aku da layak jadi tentera tau. hari hari tido paling awal pkl 1 bgn 4. tu fist day, third day dia up bgn pkl 3. pkl 3 da wajib ad kat bawah blok. x ke gila tu. pkl 3 ayam pun xbangun lagi tau. solat sbuh pn mcm dalam dunie khayalan je. mamai jee..pastu dengar ceramah. mak aihhh.. da la xckop tido. dengar plak org bebel memang tido ahh kan. tp kiri kanan dorg jage. sape tido dorg amik kad pelajar then bile da abis taklimat dorg panggil naik pentas wat 'hiburan'. wat senam si tony, chicken dance la, nyanyi la, joget la.... aku dok kat bawah je. aku kn cergas !

aku paling bengang dorg tjerit jerit. annoying gila. mnyampah aku dengar.siyes kalau korg dengar pn rase macam xd telinga lagi
bagus dari dengar dorg jerit. ' dalam kiraan 10 aku nak korg sume baris depan aku..' denda jgn cakap ahh. jenoh da ktrog wat. kne cium bas la. tkangkang lari pki bju kurung. wat lompat bntang. lari sane lari sini. bengkak kot kaki aku. jalan pn da macam robot je. da la aku nie lemah lembut.

time riadah fist day aku rase paling lawak kot. bile ingat balik rase macam org bodo je. ad ke dorg suh ktorg sume siswi masuk
jaring gol bola sepak. kalau 5org je siswi xpe. nie 201 siswi. bayangkan la dorg suh lari ramai2 masuk dalam tu. HAHA. bengong je.



*roomate aku; wani. aku control cun. haha



1 comment:

El Soraya said...

aku igt nabila pedeq tu oh . hahaha . happy new year :)