Monday, March 9, 2009

4hari pnye cerita

" jom blk kg. abah rndu nenek "

JUMAAT, 6 Mac 2009
lepas solat jumaat terus cabut blk kg. otw nk g singgah ESSO on the run, beli stok makanan utk 6jam perjalanan. lol, nmpak power root tongkat ali. opsss.. xle xle. nt kuat sgt so amik redbull for dady, iman plak mcm2 dia amik. tit tit tit total RM25. cett aku da la ad 10ingit je. xgne btol bw bdk nie. wt malu je..

SABTU , 7 Mac 2009
afte bekfes aku ngan kazen2 plan nk g mndi air terjun. so ktorg pn xmndi la pg. jimat air la. HAHA tp BIG problem, xd keta nk g sne. yg ad pn kancil. da la ktorg 6org. nk mndi pnye psl sumbat jgk ah dlm kancil tu. n of cos aku la yg paling tesepit. huuu.. smp sne ktorg pnjat2 nek g tmpt ats. bru advnture skit. cantek gila ! teruja uh. sumpa sjuk nk mati air dia. bole beku aku duk lama2 dlm tu. bru nk masuk kaki da rse sejuk 1badan. da pk nk men air je sbb sjuk gila tp bru tingat aku xmndi lg la. hehe. pastu ad la sorg macik nie siap bw shampoo shower bath lg. xle bla btol. kalo nk pn g ah mndi kat umah. ktorg yg xmndi nie pn xbw sume mnda alah tu tau

AHAD, 8 Mac 2009
teman akak aku ngan kazen aku, fatin g salun. bese la pmpn mst la nk cantik. sumpa lama gila dorg duk sne. aku pn xphm. nyesal plak folow dorg. dr pg smp ptg kot. da la lapa. akak tu pn bukan nk bg air ke cokelet ke kat aku. kdkut btol. aku pun berangan2 kat ats katil. ( bukan katil tp .... alaaa mcm katil yg ad kat ospital tu. yg bole gerak2 tu ) aku seda2 je da tghari. adeh ! aku ttdo uh. haisshh sumpa malu gila. ntah mcmne ntah muka aku time aku tdo tu. 'best tdo' akak tu senyum2 je kat aku. aku pn sengih je ah. tgh mamai2 tepok2 katil tu bgn duk kat kusi plak. tobat xnk duk sne da. ishh nseb sume pmpn kalo x abis saham aku ;p

ISNIN, 9 Mac 2009
satu ari nie aku duk dlm kete. huh ! pnat dow. da la bnyk keta. jam. ujan. pnas. bosan. sakit tulang. sengal2. bole kne kanser tulang aku ari2 mcmne. uish, teseksa abis. ingt blk kg time nie xd ah rmi yg blk. cett, rupenye sme je. rmi jgak. btolak pkl 1030 am smp umah 900 pm. wlpun bkn aku yg drive tp pnat tau asyk dduk je xd wtpape. dga lagu pn aku da turn 2kli da. smp abis btry hp aku. nk tdo xle. aku xske tdo dlm keta. xbest !

smp umah je aku nmpk wireless. rndu gila nk on9. tu yg aku on9 nie pdhal da ngntuk. tulang pn da nk patah da 0_-




No comments: