Friday, February 6, 2009

Hirman Heroku

yay ! da smp umah setelah sekian lama duk dlm kete. huh ! flat bntut aku da.. johor ke shah alam 4jam kot. xla lama sgt.. hehe

' iman ! i got sursprise for u. cpt ! ' iman pn dtg lari2 g depan pintu cri aku. aku beli potato chips je pn. ;p
' eh, mn laptop abah ea '.. aku da cuak da sb aku yg pgg laptop td time kat R&R. adeh ! ttgl la. mcmne nie. ayh aku da gelabah sb sume ad mnda ad kat dlm beg laptop tu. aaarggh !

*kring !
yes ! ad og da jmp laptop ayh aku. lol.. naseb uh. ayh aku pn amik kunci keta g blk tmpt R&R Machap. uish.. gila la ! bru smp. xsmpt dduk pn lg da kne patah blk g johor.. keje gila btl ! ayh aku bw bkn men laju lg. mcm nek rollercoster. penin aku duk dlm keta tu

HIRMAN pemuda baik ati. naseb la dia yg jmpe laptop tu. kalo x cmfm da tuka hak milik da. baek uh dia. nsem, macho, kacak, jawa-man smp ayh aku nk jodohkn aku ngan dia. gila btl ! xmau aku ! pe la ayh aku nie...


moral of the story; jgn nyanyok lg ! ;)

No comments: