Thursday, February 12, 2009

what should i do ?

pg td aku bgn awl sb g teman anta adk aku tadika. da la smlm tdo lewat. adeh ! leceh btl dak nie. then ptg tu adk aku tgk katun, mcm bese ah. aku pn penin ari2 tgk katun. da la ulang2. mnda sme je. siap da bole hafal pe yg dia nk ckp pastu. aku pn berangan2 then

# ZzZz..

situasi; kat stor. aku xtau mcmne aku bole sesat ad kat sne. tmpt tu pelik. bnyk buku2 lama. gelap tp ble flashback blk mcm kat library usang pn ad. urmmm..

' eh korg da isi upu da ' said edora
' aku da isi da. aku amik mekanikal ' said alya
' betul ke kau nk amik mekanikal nie ' said mhni, lyla, edora
' ....... ' alya tdiam


situasi; kat kdai mamak dkat umah aku ;p

' aku xsure nk smbg mekanikal ke x uh. kau alya ? mcmne ? sure ? ' said mahani
' ntah la... ' said alya
' bek ko pk leklok wey ' said edora smbl wt muka


skg aku dlm dilemma. konfius. da nek gila da pk psl nie. mmpi nie suh aku tuka ke kos yg aku amik skg ?? mcmne nie ???

penasihat
abah amik je pape. abah alwys support u dr blkg..
mama kamu amik nie... bla.. bla.. bla... cuba kental skit. tgk mcm og len "-__-
along kau smbg meki ke ?
angah kau da isi borng msuk u ? pilih jauh2 bru indie *hotak dia !
macik meki ? kental tu nt. tp kalo u bole go on...
faten meki ? wah ! ok la tu
ayep meki xssh pn. da ad basic senang skit. tp xrmi pmpn
xdm pk leklok. xd mnda yg seng
. no turning back. sakit skg, xsmsti skit mse dpn kn. so everythin in ur hand la alya * xdm, imy !
alumni ask urself. nk jd pe ?

amir wey. ko kawin je la. abis cte *sengal ! ank sultan brunei aku nk ah ;p



No comments: