Saturday, January 3, 2009

TIRED

5.06 a.m uh !aku tejaga kerana katilku begegar kesan dari gegaran hp burukku. masih pagi buta la ed. sun pn xnmpk lg tp kau memiscal && menggangu aku yg sedang enak dibuai mimpi. bingit ! bingit ! aku pn tekan button merah && tegolek2 cuba sedaya upaya utk tdo blk. golek & teruskn golek tp aku da xbole tdo. argh ! lgpun mlm td aku tdo awl. pkl8. huh ! rekod wey. haha ! aku sebenarnye nk tdokn adk aku. ntah dia 2 mngedix nk tdo ngan aku plak. da la aku tgh syok2 tgk tb. sbok je ! dengan perasan marah aku pn baring sblh dia pejam mata. bajet nk tdo tpu2 ah. tp tgk2 aku pn ttdo sme ngan dia. aku seda pn ble ayh aku masuk bilik kjut suh tdo kat bilik aku. haha ;p

8.36 a.m mak aku ajk shoping TESCO. walaupun TESCO shah alam x la sebesar mid valley tp pnat uh. aku tlg tolak troley. da la bnyk brg, berat + pusing2 follow parents aku amik brg. ayh aku g knan mak aku g kiri. adoi ! penin aku. nk ikut mane 1. aku pn stay jela tgh2 bia dorg g kat aku. haha ! aku pn tgu la kat situ mcm bibik indon. pastu aku nmpk ad sorg minah nie usha kat aku. mmg dr td lg aku nmpk dia usha aku tp aku wt bdo je ah. tp dlm ati ' eh pehal ngan minah nie ? aku pki bju tebalik ke ' *sambil mengusha diri sendiri. then, peduli dia la. dia jles aku cun kot. HAHA ! ijk. tbe2 aku teringat nostagia aku shoping brg2 asrama kat TESCO. pelik plak rase g TESCO x bli airkotak soya && aple, biskut, hot choc, chachos, roti, jem, snacks ! kalo x tu la brg2 yg aku akn terkam dlu tiap kali g TESCO. utk x rse janggal aku pn amik la roti. mkn dlm kete. hoho

11.49 a.m DIGITAL MALL next destination.aku pn xtau kat ne tmpt nie. 1st time g kot. lbey kurang mcm low yatt je. pndg kiri kanan sume jual hp && komp. sis aku nk beli hp baru. aku, future-bro-in-law tlg pilihkn je. ktorg pn pusing2 1 complex nk cri hp paling MURAH. finally, sony ericsson W901i she choose. style gila la. jles uh ! aku jgk tepaksa setia kat hp buruk aku yg da lapok ditelan zaman. xkesah la. aslkn aku dpt cal dpt msg. besyukur la wey. pastu ktorg g mcd ! yumy ! thnx abg farhan blnje aku prosperity. credit to him

5.43 p.m aku sampai je umah ayh aku tgh masak mee. aku pn mnyibok ah. sambil menyanyi2 aku potong sayur, ayam, udang, sotong, sume2 ah yg ad kat fridge. sume aku campur. nk wt mee special la konon. ayh aku dengan confident && tekobar2 taruk sume brg kat mee 2. campur pnye campur skli mee 2 jd wane pelik. ayh aku pn ckp ' eh knp jd mcmne. abah men taruk je. abah xtau pn abah campur pe '. HAHA ! aku pn tegelak2 je ah. ' men balun je la bah ' haha. lawak la. bila da masak aku pn try la rase. eeyuuh aku xtau nk describe rase pe. tp SEDAP la. adk aku mkn smp tmbh2 tau. pnye la sdap mee 2. nk rase mee father&daughter
dtg ah umah aku. nt aku masak lg


skg aku tgh tgolek kat katil sambil ngadap tv. KEPENATAN uh ! aku nie ad 1 penyakit yg sukar dipulihkan. sakit kaki if overwalking. adoi. *my doc said eat taugeh nt sakit kaki 2 ilang. uh ! bia btul doc nie. "-___- argh ! i need O-GA-WA. urut wey. sengal2 da nie.

No comments: