Thursday, January 8, 2009


Are you ready, kids
Aye, Aye Captain!!
I can't hear you!
AYE, AYE CAPTAIN!!!!!!
Ooooooooooh

Who lives in a pineapple under the sea?
Spongebob squarepants
...
...


aku blari-lari cari hp aku yg ntah mane2 ntah aku ltak. a few minutes then fuhh ! jmpe ! aku pn dgn gumbira nk tau sape anta msg kat aku. 'weh ! dlm mase 10minit lagi aku sampai kt depan umah kau. aku nk ajk kau tgk wayang kat sunway. kau besiap ah cpt2 tau. aku nk kau bw 2 bnda je. bw betenang & besabar sb kau da kne tpu.' lbey krg mcmnie ah msg dia. cis ! dlm ati aku memaki hamun. @%#$ ! aku da semangat gila ad og nk bw aku g jln2 skli ajk2 taih aym ! xgne kau anep ! siot je !

ckp psl anep aku teringat kat abg aku. huh ! i miss him so much ! da lama aku xjmpe dia. since aku the last day aku kat skola lg. aku blk umah je mak aku bru bgtau yg abg aku da away. KEJE. tp keje ke ? tu aku xtau. aku bkn nk aibkan dia tp ntah la. haha ! umm kalo dia ad mst aku xbosan mcm skg. abg aku hot temper, smoker (hate smoker ! busuk la wey !) , ssh-nk-bkak-mulut, tp dia SGTbaek. slalu bw aku g jln2 psg roundbout. well, shah alam kaya dgn roundbout la. lol, ktrong selalu g uptown. lepak sne mkn2 smbil tgk og karaoke pgl ujan turun. yes ! ujan membawa rahmat la. pastu yg paling best dia blnje aku ! yay ! kami selalu shoping sme2. tu yg paling best sbenarnye ! mintak je sure dia bli. haha. wlpun dia always tdo-sleep-tdo non stop dia still ad mase utk aku. kami share EVERYTHING.. but now ? not anymore. tgl kenangan je. dia da jht skg. bnci ! btw dia tetap the-only-one abg aku. mis him ! mis him ! mis him ! ;(
pesanan kepada penculik abg aku ; jgn curik abg aku la. g mati la kau !


back to anep. wey anep ! kau pn da bz mcm abg aku. da xle gelak sme2 da. da xle gosip sme2. da xle story2 sme2. huhu. tp xpe nt kau dpt gaji kau blnje aku tau. tau ? HAHA ! last word, aku syg kau as my bro. thnx sb sudi dga cte mrepek aku && 'tlg' aku. i appreciate it ! MUHAMMADHANIFBINZAHRULLAIL would u be my fren forever-n-ever ? ;p

No comments: