Friday, December 26, 2008

maen air



wheee ~ ptg td aku maen air. syiok gila la. da lama aku xwt bnda nie. BASUH KETE. tepat jam 547 ayh aku blk ( tahniah abah sb blk awl ) pas2 ajk aku basuh kete sb kete ktorg nie special skit. basuh 2bln skli. 2 kre ok la kalo mcm2. kalo x tgu ah smp keta 2 tka wane jd itam bru basuh. haha.


abah: jom basuh kete ngan abah
alya: jom ! jom ! maen air..
abah: ajk adk skli
alya: ok ! *biggrin

aku pn dgn smgt msk bilik adk aku. tgk2 dia tgh nyenyak tdo. aku kjut pn dia xlyan. *huh ! bdk 2 mmg ssuh nk bgn kalo tdo. then, get ready sume brg. baldi, shampoo, kain, brush. then tgu dpan umah. xcted ! aku pn start basuh. bukak air skuat ati. tgh sonok aku membasuh ayh aku jht sembur air kat aku. aku pn jerit ah. "aaaaaa ! abah abis basah og". ayh aku pn ckp "eley. pdhal ske. lgpn kamu xmndi lg". ish ayh aku nie tau2 je aku ske maen air. haha. naseb xbasah sume. da la ad gad kat situ. malu2 ! ;p
conclusion: best sgt ! aku nk basuh kete lg. cpt kete sape yg agk2 koto 2 meh aku basuh.


p/s: hey ! kalo jmpe kete yg bekilat2 kete aku ah. ;)




No comments: